Hjulia, huller om buller

Direktlänk till inlägg 6 december 2010

Godmorgon milda måndag...

Av Julia - 6 december 2010 07:52


  

...termometern visar + idag med just nu är det +2,9 grader, men det är för mörkt ännu att se riktigt hur det ser ut utanför.

Det har varit en mild natt med fler + grader också. Hoppas att det inte snöar nåt mer innan morgondagen i alla fall. 


Vi ska till doktorn då. Jag hoppas att allt är bra och även doktorn tycker att jag mår bra. Mina blodsockervärden har ju varit bra varje morgon, men de har tagits ett så kallad långtidssockerprov och om den är bra så kanske jag slipper nån tablett till. Just nu äter jag 4 st om dagen av den mot det dubbla och 2 olika sorter i början. På sjukhuset fick jag även ta insulin injektioner, men det är länge sedan. Att hamna där igen finns det ingen risk för. Med vettig mat och motion har jag fixat det med bara tabletter, som har blivit allt färre. 


Idag ska jag inte göra nåt speciellt, bara vänta på att maken dyker upp som vanligt vid ½6. Han är ledig imorrn och ska göra mig sällskap till doktorn. Skönt att han kommer med, det är alltid en del saker att fråga om och är tvi två är risken att glömma något minimal.


   /Julia

 
 
Aamor

Aamor

6 december 2010 18:18

Varit töväder även hos oss men nu i kväll fryser det igen och blir rena isen.
Så skönt att du har kunnat dra ner på medicinen och har du tur så blir det kanske ytterligare nerdragningar efter morgondagen.

Kramizar & Vovisar

http://aamor.bloggplatsen.se

 
Dui och Deco

Dui och Deco

6 december 2010 19:50

Det där vädret är konstigt. Men det är skönt att det inte är så kallt nu. Hoppas att det går bra imorgon. Nosbuff

http://duideco.blogspot.com

 
Findus, Isak och Rasmus

Findus, Isak och Rasmus

7 december 2010 07:53

Skoj med lite bonusbesök av husse mitt i veckan! Lite extra tillfällen att umgås är toppen. Hoppas att det bara blir glada besked hos mattes doktor. Kurr och burr.

http://stationskatterna.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia - 24 december 2012 07:23

    Jag önskar er alla en trevlig Julafton!     /Julia med familj ...

Av Julia - 23 december 2012 16:47


  Jul-Hälsningar från Julia!   Vill ni hälsa på så finns vår nya blogg här: http://hjuliahullerombuller.blogspot.se/ ...

Av Julia - 24 augusti 2011 09:37


...jag tackar er alla som besöker min blogg fortfarande trots att jag har flyttat hit. Några kommer varje dag i alla fall  .    Men nu har jag en oerhört viktigt budskap!        Vi måste hjälpas åt igen! Sprid bannern med budskapet om ...

Av Julia - 29 maj 2011 08:34


    Jag har flyttat!!!   hit     Välkommen! Glön inte att uppdatera om du har mig i din länklista!   /Julia                           ...

Av Julia - 27 maj 2011 19:42

      Jag har efter lång övervägande bytt bloggplats till Blogger. Bloggen kommer i strort sätt se ut som vanligt, men på en ny adress. Jag provar ett tag i alla fall. De har alla de typsnitten jag vill ha och en massa annat kul.   Denna...

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Ovido - Quiz & Flashcards