Hjulia, huller om buller

Alla inlägg den 17 december 2010

Av Julia - 17 december 2010 16:00


Vi vill Gratulera Sippo's och Tindra's Husse 

  

han fyller år idag.


Ni får se till att husse inte äter för mycket av tårtan!

  

Annars kan han krascha i soffan som kissen där *pekar uppåt med tassen*.


Grattis än en gång Husse Peter!  /Smulan och Amanda, matte å husse hälsar!

Av Julia - 17 december 2010 09:00


  


...termometern visar +3,8 grader utanför fönstret. Jag börjar fundera över om termometern fått spader.

Det borde ju droppa från taken och träden, vilket det inte gör. Den kanske behöver ett nytt batteri helt enkelt.

Äsch, strunt det samma, det kvittar när snön inte minskar alls utan bara fylls på dagligen.

Jag vet inte hur mycket det kom, men träden dignar under tyngden av allt det vita utanför.


Idag blir det bara att vänta på sena eftermiddan, då maken ska dyka upp för sista helgen inför jul och nyårsledigheten. Den ser vi fram emot båda två.

Han har fyra arbetsdagar kvar, hurra   .


Nu har mitt thé dragit färdigt och mackorna är strax klara, lika bra att äta frukost.


   /Julia

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Ovido - Quiz & Flashcards