Hjulia, huller om buller

Alla inlägg den 22 december 2010

Av Julia - 22 december 2010 15:16


  


...idag har jag verkligen varit snäll mot mig själv. Sovit länge, tagit det lugnt och bara varit. Jag märker skillnaden redan. Jag har inte lika ont som igår, men min trasiga sida vill inte riktigt än... Men jag har inte ansträngt den alls, eller bara så mycket som jag måste. Jag måste ju gå några steg för att ta mig in i badrummet och sovrummet. Men det går definitivt lättare att gå idag än igår. Idag gör det inte så ont att stå på benen som det gjorde igår. Då kändes det inte så bra alls, men jag vet att det går över om jag bara tar det varligt i några dagar. 


Maken jobbar sin sista dag imorrn för året. Gissa om vi ska njuta av hans ledighet. Vi ska inte göra någonting, bara lata oss och njuta. Vi har inga måsten vad vi vet nu. Vi har en hög med osedda filmer på lager, så vädret struntar vi lite i. Termometern visad -13,9 grader vid 9-tiden på morgonen, men nu är det några grader mildare "bara" -9,7.


Resten av dagen ska jag inte göra nåt annat än se lite film, fixa nåt lätt att äta och gosa med mina älskade    busungar.


Ha en mysig onsdag!


   /Julia

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Ovido - Quiz & Flashcards