Hjulia, huller om buller

Alla inlägg den 21 december 2010

Av Julia - 21 december 2010 08:28


  


...idag visar termometern -3,9 grader. Snön verkar ha vräkt ner under natten för det är massor av den på träden, mycket mer än igår. Bilder kommer när det är ljusare.


Jag som skulle ta det lugnt igår, flängde runt och fixade en massa. Man hittar ju tusen saker att fixa till och det ena gav det andra. I och för sig fick jag en hel del gjort, (som  egentligen gott kunde ha väntat), men nu är det fixat.

Det gjorde att jag knappt kom ur sängen i morse. Jag har ordentligt ont och kan knappt stå på benen. Att jag aldrig lär mig... Jag vill ju avlasta maken med de saker som jag kan själv och nästan varje gång tar jag i alldeles för mycket.

Jag har dock bestämt mig idag och imorrn ska jag inte göra annat än att vila, inte fixa och dona en massa som inte är så viktigt. Jag vill ha krafter kvar till helgen.


Nu ska jag i alla fall fixa min frukost, jag är hungrig!

   /Julia

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Ovido - Quiz & Flashcards