Hjulia, huller om buller

Alla inlägg den 2 december 2010

Av Julia - 2 december 2010 07:47


  


...det är ordentligt kallt fortfarande -8,7 grader visar vår termometer denna morgon.  

Tänk så tidigt vintern kom. Förra året kom snön runt 10 december, det kom mer men det var inte lika kallt som det är nu.


Vi har sovit gott inatt, jag vaknade lite stel, men det går över med lite träning.


Katterna var så gulliga igår när jag gick och la mig. Båda låg i sängen med mig och myste. Amanda under täcket som en liten varm element och Smulan på min mage. Precis som vanligt med andra ord. Det är så härligt att somna till deras spinnande.


Vi djurägare är lyckligt lottade. Vi har levande värmekällor i våra sängar, mysiga små som älskar oss villkorslöst. Oavsett vilken sida vi vaknar på.


Nu ska jag sätta på théet och fixa mackor, jag har tagit mina morgonpiller och behöver äta.


   /Julia

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Ovido - Quiz & Flashcards