Hjulia, huller om buller

Direktlänk till inlägg 17 november 2009

Morrn, morrn...

Av Julia - 17 november 2009 08:21


Morrn m thékopp


...grått, grått, grått... Bästa att vänja sig, så här har det varit i evigheter nu. Självklart så regnar det också. Bläää!!!

Jag kom i säng sent igår, sent för mig i alla fall. Jag sov ganska gott, men vaknade vid ½6 och var uppe en stund. Gick och la mig och sov ca en timme och vaknade med huvudvärk Gråter, inte kul alls! Nu är mitt thé klart, förhoppningsvis känns det bättre efter lite frukost!

Blå tisdag    /Julia  

 
 
Madde

Madde

17 november 2009 14:52

Arek med husse är bara så sköna, och jag tror inte han törs sluta blogga ;-)
Synd bara att han slutar som hundförare, alltid kul att läsa om 4-benta vänner.

Ser att du bor i stlm's län, och att du har det himmla fint för dina katter så jag kan tipsa om att min granne har 5 st kattungar nu på 1-2 veckor om det skulle vara intressant med en kisse till (vi i lyan står över, känns inte ok att stoppa in en katt hos 4 st schäfrar)

Lägger till din blogg i favoriter, alltid kul med nya bloggar och nya människor!

http://working-gsd.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Flingungen

17 november 2009 15:16

Hej, hej!

Önskar jag kunde skicka lite soldis till dig, för jag har efter hur många dagar som helst äntligen sett en skymt av solen bakom alla dessa gråa moln... Gissa om man bara satt och toknjöt den lilla stund den behagade visa sig. Hoppas dock på fler och betydligt soliga dagar framöver, men november ÄR en hemskt trist och mörk månad....

/Stor KRAM på dig och hoppas din huvudvärk gav med sig fort! Och såklart även nosgnuggisar till dina gosisar från mina flingor! :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia - 24 december 2012 07:23

    Jag önskar er alla en trevlig Julafton!     /Julia med familj ...

Av Julia - 23 december 2012 16:47


  Jul-Hälsningar från Julia!   Vill ni hälsa på så finns vår nya blogg här: http://hjuliahullerombuller.blogspot.se/ ...

Av Julia - 24 augusti 2011 09:37


...jag tackar er alla som besöker min blogg fortfarande trots att jag har flyttat hit. Några kommer varje dag i alla fall  .    Men nu har jag en oerhört viktigt budskap!        Vi måste hjälpas åt igen! Sprid bannern med budskapet om ...

Av Julia - 29 maj 2011 08:34


    Jag har flyttat!!!   hit     Välkommen! Glön inte att uppdatera om du har mig i din länklista!   /Julia                           ...

Av Julia - 27 maj 2011 19:42

      Jag har efter lång övervägande bytt bloggplats till Blogger. Bloggen kommer i strort sätt se ut som vanligt, men på en ny adress. Jag provar ett tag i alla fall. De har alla de typsnitten jag vill ha och en massa annat kul.   Denna...

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Ovido - Quiz & Flashcards