Hjulia, huller om buller

Direktlänk till inlägg 24 april 2011

Hej vänner...

Av Julia - 24 april 2011 14:45




...vilket härligt väder det är idag också. Termometern visar +20.8 grader i skuggan. Detta är ju temperaturer som vi inte brukar se förrän i juni. 

På Valborg brukar det oftast bara vara några + grader. Det är då alla står och huttrar i sin nya vårstass...Blir det snöstorm i år???  Hoppas att det fina vädret håller i sig nu. 

Man är inte bortskämd med att kunna ha verandadörren på vid gavel i timmar precis, så här tidigt på året.

Härligt för Smulan och Amanda att kunna vara där ute också. Det är fortfarande lite av nyhetens behag. De sneglar på mig varje gång jag åker förbi dörren. De undrar säkert om jag ska ropa in dem för att stänga, men det gör jag inte, inte än i alla fall. Skönt att få huset vädrat ordentligt också. 

Nätfönstret i badrummets lilla fönster har maken satt i, så nu är det öppet där och släpper in frisk luft dygnet runt.


Vi har varit ute en runda. Aktiviteten är inte riktigt lika hög idag, många sitter ute och läser. En och annan har sin dator i knäet, de kanske jobbar eller pysslar med annat via nätet. Härligt med mobilt bredband.


Ha en fortsatt:

 /Julia  

 
 
Dui och Deco

Dui och Deco

24 april 2011 16:39

Det är skönt att bara njuta av utelivet och värmen. Nosbuff

http://duideco.blogspot.com

 
Findus, Isak och Rasmus

Findus, Isak och Rasmus

24 april 2011 19:04

Otroligt så varmt det är nu! Matte glömde fönstret i vädringsläge igår (spärrat, förstås) och var förvånad över att köket inte var kallt på morgonen. Åh, så sött, har ni hittat en kissekatt som blinkar? Det gör inte vår! :( Kurr och burr.

http://stationskatterna.blogspot.com

 
Aamor

Aamor

24 april 2011 20:21

Det gäller att passa på att njuta av vädret så länge det är fint. Vintern var ju så lång och nu har det gått fort.

Kramizar & Mjauisar

http://aamor.bloggplatsen.se

 
Nea theCat

Nea theCat

25 april 2011 14:02

Allt tycks vara en månad förtidigt. Vintern kom en månad förtidigt, sen våren och nu har vi ju rena sommaren - i april dessutom. Helt otroligt, men härligt. :)

Nosgos

http://www.neathecat.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia - 24 december 2012 07:23

    Jag önskar er alla en trevlig Julafton!     /Julia med familj ...

Av Julia - 23 december 2012 16:47


  Jul-Hälsningar från Julia!   Vill ni hälsa på så finns vår nya blogg här: http://hjuliahullerombuller.blogspot.se/ ...

Av Julia - 24 augusti 2011 09:37


...jag tackar er alla som besöker min blogg fortfarande trots att jag har flyttat hit. Några kommer varje dag i alla fall  .    Men nu har jag en oerhört viktigt budskap!        Vi måste hjälpas åt igen! Sprid bannern med budskapet om ...

Av Julia - 29 maj 2011 08:34


    Jag har flyttat!!!   hit     Välkommen! Glön inte att uppdatera om du har mig i din länklista!   /Julia                           ...

Av Julia - 27 maj 2011 19:42

      Jag har efter lång övervägande bytt bloggplats till Blogger. Bloggen kommer i strort sätt se ut som vanligt, men på en ny adress. Jag provar ett tag i alla fall. De har alla de typsnitten jag vill ha och en massa annat kul.   Denna...

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Ovido - Quiz & Flashcards