Hjulia, huller om buller

Direktlänk till inlägg 10 januari 2011

Hej vänner...

Av Julia - 10 januari 2011 11:51


  


...måndag, strålande sol och 6,3 plusgrader. Nästan lite vår i luften, känns det som. Jag satt i dörren i solen de minuter jag vädrade, det var skönt, men lite väl svalt utan ytterkläder.


Nu är helgerna över för denna gång, nästa omgång kommer vid påsk. Hoppas att tiden går fort, för jag längtar verkligen efter våren och ny fräsch  grönska.


Vi sov gott och länge idag också. klockan var nästan halv nio innan jag gick upp. Konstigt nog såg jag inga katter. Jag lockade och skakade dentis-asken, då kom de. Amanda från garderoben och Smulan från rastgården. Självklart fick de var sin godisbit, men bara en var. Det får inte bli en vana att börja dagen med dentisar...


Allvaret har börjat för maken också. Han ringde från jobbet innan han gick på lunch och sa att visst var det kul att träffa kompisarna där, men han hade hellre varit här med oss. Visst hade vi velat ha honom här också, men dagarna går fort och på fredag kommer han ju som vanligt.


   /Julia

 
 
Dui och Deco

Dui och Deco

10 januari 2011 17:52

Det är lite skönt med vardag också när man väl kommer in i det igen, men det är alltid bäst att vara tillsammans. Nosbuff

http://duideco.blogspot.com

 
Aamor

Aamor

10 januari 2011 18:29

Så länge hade jag också önskat att vi sov idag!
Maken sa precis som matte att det var trevligt att komma och jobba igen med skönt att få komma hem.

Kramizar & Vovisar

http://aamor.bloggplatsen.se

 
Findus, Isak och Rasmus

Findus, Isak och Rasmus

10 januari 2011 20:03

Garderober som man kan öppna själv är bäst! Dentisar till frukost låter mumsigt, även om det inte blev så många som ni kanske skulle vilja. Matte brukar också påstå att det räcker med godis efter alldeles för få bitar (i vårt tycke). Kurr och burr.

http://stationskatterna.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia - 24 december 2012 07:23

    Jag önskar er alla en trevlig Julafton!     /Julia med familj ...

Av Julia - 23 december 2012 16:47


  Jul-Hälsningar från Julia!   Vill ni hälsa på så finns vår nya blogg här: http://hjuliahullerombuller.blogspot.se/ ...

Av Julia - 24 augusti 2011 09:37


...jag tackar er alla som besöker min blogg fortfarande trots att jag har flyttat hit. Några kommer varje dag i alla fall  .    Men nu har jag en oerhört viktigt budskap!        Vi måste hjälpas åt igen! Sprid bannern med budskapet om ...

Av Julia - 29 maj 2011 08:34


    Jag har flyttat!!!   hit     Välkommen! Glön inte att uppdatera om du har mig i din länklista!   /Julia                           ...

Av Julia - 27 maj 2011 19:42

      Jag har efter lång övervägande bytt bloggplats till Blogger. Bloggen kommer i strort sätt se ut som vanligt, men på en ny adress. Jag provar ett tag i alla fall. De har alla de typsnitten jag vill ha och en massa annat kul.   Denna...

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Ovido - Quiz & Flashcards