Hjulia, huller om buller

Direktlänk till inlägg 8 augusti 2009

Pust...

Av Julia - 8 augusti 2009 19:06



...vi har precis avslutat vår härliga middag. Vi åt vanlig stekt falukorv, maken med stekt potatis och jag med mjölkstuvade makaroner. Himmel så gott det var.


Till efterrätt åt vi var sin jättebit med vattenmelon. Så nu är vi båda proppmätta.


Amanda ville smaka på melonen och visst fick hon det. Hon smaskade i sig den lilla bit hon fick med god aptit.


Smulam däremot tittade bara på mig nosade lite på sin bit, sprätte med tassen och gick.

Efter en liten stund kom hon tillbaka och försökte begrava eländet under korkmattan så det var lika bra att jag kastade den.


Nu lär vi inte så många knop. Jag röjde lite bland videobanden och hittade massor med skojsigt att titta på när hösten och vintern kommer.


Jag får sortera och se vad som är värt att föra över på DVD-skiva så småninom. Men det kommer jag definitivt inte göra under makens semester i alla fall.

Våra egna filmer är hemma i Spånga, dom får vänta tills vi verkligen vet hur man ska göra.


Jag säger hej då för idag, hörs igen imorrn!


 /Julia

 
 
itqvinnan

itqvinnan

8 augusti 2009 20:22

Det är jättekul att kolla igenom sina filmer.
Jag har många som jag inte ens har sorterat än men det kommer det med:)

Önskar dig en trevlig kväll vännen.
Kramisar

http://itqvinnan.bloggagratis.se

 
masse5

masse5

8 augusti 2009 20:39

*wow* Låter gott med mjölkstuvade makaroner..
Det åt ja med till middag idag fast med köttbullar till...Lika gott var det..
kraam

http://masse5.bloggagratis.se

 
Nettis

Nettis

8 augusti 2009 20:49

Hahaha, jag kan riktigt se hur hon försöker begrava melonbiten under korkmattan, fniss ;) ! Dom är väl för härliga :) !!!

Tack, va roligt att du tyckte att det såg fint ut vid hans grav :) . Den platsen blev jätte bra :) . Den förra var så himla sumpig.
Sov så gott sen!
Kramar!

http://bunkerboende-nettisochmoses.bloggagratis.se

 
itqvinnan

itqvinnan

9 augusti 2009 06:35

Bella brydde sig inte om att Casper drog henne i svansen när Bella satt och vilade men sen så var det full rulle igen:)

Kramisar vännen

http://itqvinnan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia - 24 december 2012 07:23

    Jag önskar er alla en trevlig Julafton!     /Julia med familj ...

Av Julia - 23 december 2012 16:47


  Jul-Hälsningar från Julia!   Vill ni hälsa på så finns vår nya blogg här: http://hjuliahullerombuller.blogspot.se/ ...

Av Julia - 24 augusti 2011 09:37


...jag tackar er alla som besöker min blogg fortfarande trots att jag har flyttat hit. Några kommer varje dag i alla fall  .    Men nu har jag en oerhört viktigt budskap!        Vi måste hjälpas åt igen! Sprid bannern med budskapet om ...

Av Julia - 29 maj 2011 08:34


    Jag har flyttat!!!   hit     Välkommen! Glön inte att uppdatera om du har mig i din länklista!   /Julia                           ...

Av Julia - 27 maj 2011 19:42

      Jag har efter lång övervägande bytt bloggplats till Blogger. Bloggen kommer i strort sätt se ut som vanligt, men på en ny adress. Jag provar ett tag i alla fall. De har alla de typsnitten jag vill ha och en massa annat kul.   Denna...

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Ovido - Quiz & Flashcards