Hjulia, huller om buller

Direktlänk till inlägg 12 juli 2009

Hur gör man...

Av Julia - 12 juli 2009 15:33



...för att slippa idioters kommentar Jag är förföljd av en   som skriver totalt meningslösa kommentarer till min blogg. Kommentaren har absolut inget att göra med mitt inlägg.


Utan är bara en massa rappakalja. Detta är den senaste till mitt förra inlägg:


Bävern Bodil har skrivit över världens ansvar på dig. Du måste nu stå till svars för Tjernobylkatastrofen, som i åratal har fått barns glassar att smälta. Dessa barns skrik har fått massor av dyrt glas att gå sönder. Det blir dyrt för världens alla stater.

Vad har du att säga till ditt försvar?

av Ulf Dahlquist den 12 juli 2009 kl 15:09 - Godkänn


Självklart kommer inte detta heller bli publicerad på nåt annat sätt än så här. Men nu har "geniet" skapat en egen blogg. Tror han att han får flera besökare om han skriver en massa dumheter? Att jag inte är ensam är jag helt säker på.

 /Julia

 
 
masse5

masse5

12 juli 2009 18:55

Tack ska du ha för det...
kraam

http://masse5.bloggagratis.se

 
Nettis

Nettis

13 juli 2009 21:17

Mitt råd; godkänn inte inläggen från honom. Utan ta bort dom direkt! Så kan ingen annan läsa kommentarerna från honom heller. För jag antar att han vill få uppmärksamhet. Har blivit sedd för lite som barn kanske??? Vad vet jag ;) !

Jag är i alla fall glad över att kunna besöka din blogg igen :) !
Tråkigt att du har ont :( . Hoppas att du snart mår bättre igen!
Kram på dig!

http://bunkerboende-nettisochmoses.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia - 24 december 2012 07:23

    Jag önskar er alla en trevlig Julafton!     /Julia med familj ...

Av Julia - 23 december 2012 16:47


  Jul-Hälsningar från Julia!   Vill ni hälsa på så finns vår nya blogg här: http://hjuliahullerombuller.blogspot.se/ ...

Av Julia - 24 augusti 2011 09:37


...jag tackar er alla som besöker min blogg fortfarande trots att jag har flyttat hit. Några kommer varje dag i alla fall  .    Men nu har jag en oerhört viktigt budskap!        Vi måste hjälpas åt igen! Sprid bannern med budskapet om ...

Av Julia - 29 maj 2011 08:34


    Jag har flyttat!!!   hit     Välkommen! Glön inte att uppdatera om du har mig i din länklista!   /Julia                           ...

Av Julia - 27 maj 2011 19:42

      Jag har efter lång övervägande bytt bloggplats till Blogger. Bloggen kommer i strort sätt se ut som vanligt, men på en ny adress. Jag provar ett tag i alla fall. De har alla de typsnitten jag vill ha och en massa annat kul.   Denna...

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Ovido - Quiz & Flashcards