Hjulia, huller om buller

Direktlänk till inlägg 18 juni 2009

En mulen...

Av Julia - 18 juni 2009 07:29


 

...morgon och risk för regn.   det ser nog ut att bli en våt helg, i mer än en bemärkelse. Att det ska behövas så mycket flytande föda vissa helger. Midsommar är ju en av dem. Trist tycker jag. Det renderar så mycket bråk och våld i onödan. 


Det absolut värsta är när omdömmeslösa personer sätter sig bakom ratten och kör bil med alkohol i kroppen.


Min bästa vän sitter i rullstol tack vare en rattfyllerist. Hon var bara 18-19 år när hon blev påkörd. Idag är hon 41.


Drick och var glad under kommande helg, men låt bilen stå!!!


/Julia


 
 
Itqvinnan

Itqvinnan

18 juni 2009 08:57

Ja jag håller med dig om att man ska låta bilen stå när man har druckit. Men tyvärr så gör ju inte alla det.

Kram vännen

http://itqvinnan.bloggagratis.se

 
masse5

masse5

18 juni 2009 11:28

Tack för din kommentar,
Önskar dig med en trevlig midsommar..
Håller faktiskt med där dom som druckit ska
låta bilen stå eller borde inta ha körtkort
alls om de inte kan låta bli flaskan..

Kraam på´re

http://masse5.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Flingungen

18 juni 2009 12:58

Kunde inte skrivit det bättre själv! Vid sidan av pedofiljävlar + alla andra brott mot barn och andra värnlösa, så är rattfylla nog det värsta jag vet... Och "straffen" sedan... *suckar*

Hur som helst, oavsett regn eller inte, så önskar jag er en jättebra och mysig midsommar!

/KRAM från mig och nosbuffar från mina fjunbollar! :-)

 
Ingen bild

Mimosa

18 juni 2009 15:08

Ha en fin midsommar. Och ja håller med ang låta bilen stå, men har de ej det vettet då alkoholen kommit in i systemet ska de allt låta spriten stå. Hemskt ang din vän, finns inga ord!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia - 24 december 2012 07:23

    Jag önskar er alla en trevlig Julafton!     /Julia med familj ...

Av Julia - 23 december 2012 16:47


  Jul-Hälsningar från Julia!   Vill ni hälsa på så finns vår nya blogg här: http://hjuliahullerombuller.blogspot.se/ ...

Av Julia - 24 augusti 2011 09:37


...jag tackar er alla som besöker min blogg fortfarande trots att jag har flyttat hit. Några kommer varje dag i alla fall  .    Men nu har jag en oerhört viktigt budskap!        Vi måste hjälpas åt igen! Sprid bannern med budskapet om ...

Av Julia - 29 maj 2011 08:34


    Jag har flyttat!!!   hit     Välkommen! Glön inte att uppdatera om du har mig i din länklista!   /Julia                           ...

Av Julia - 27 maj 2011 19:42

      Jag har efter lång övervägande bytt bloggplats till Blogger. Bloggen kommer i strort sätt se ut som vanligt, men på en ny adress. Jag provar ett tag i alla fall. De har alla de typsnitten jag vill ha och en massa annat kul.   Denna...

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Ovido - Quiz & Flashcards