Hjulia, huller om buller

Alla inlägg den 12 maj 2011

Av Julia - 12 maj 2011 13:14



...veckan har gått fort. Redan torsdag... Maken kommer imorrn. Jag sitter och funderar om vi ska strunta i biblioteket på lördag och åka till vårt närmaste, större köpcentrum istället.

Det finn många fler affärer där som jag skulle vilja besöka. Zooaffären till exempel.

Dessutom kanske gå in på H&M och leta efter några toppar med 3/4 ärm. Dom gillar jag bättre än lång och kort ärmat. Kanske de har några. Kanske gå in på COOP och se vad dom har i sitt sortiment. 


Jag har letat efter en gummikarda till Smulan och Amanda, men inte hittat nån ännu. Jag vet att Stationskatternas matte köpte deras på ICA men de som vi har i vår närhet har inga. Kanske COOP eller zooaffären har såna.

Jag får fundera lite till och kanske boka om mina resor under morgondagen, eller redan idag rent av om jag kan bestämma mig var vi ska åka.


Det är svalare idag och molnigare, men inget regn än. Det utlovade ovädret har uteblivit hittills. Förhoppningsvis slipper vi regn på lördag i alla fall, när vi ska ut och åka lite.


Ha en trevlig eftermiddag!


/Julia  

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Ovido - Quiz & Flashcards