Hjulia, huller om buller

Direktlänk till inlägg 29 april 2011

Hej vänner...

Av Julia - 29 april 2011 15:15




...vi har varit på bröllop med BBC och SVT's hjälp.

Tänk så många minnen det väckte, vårt eget den 19 juni 1981, brudgummens föräldrar juli samma år. Jag minns att vi hade precis kommit tillbaka från vår egen bröllopsresa då för så länge sedan.

Jag hoppas verkligen att de blir lyckligare än hans föräldrar var!

     Bilderna har jag tagit själv på TVn, under programmets gång på SVT 1.

   De visade sig på balkomgen, men jag missade kyssen  


Jaja, det lär väl komma miljoner oficiella bilder från den 2.500 journalister som var där och från den oficiella bröllopsfotografen. Ska bli kul att få se dom bilderna, de blir klart bättre än mina tagna från en TV skärm  . Jag vet faktiskt inte om man får göra så, men jag har öppet redovisat varifrån jag har tagit bilderna!  


Vädret är soligt och fint hos oss, kyligare än de senaste dagarna och det blåser lite. Vi sitter och väntar på maken, han kommer runt ½6, som vanligt.


Ha en trevlig eftermiddag!


/Julia  

 
 
Dui och Deco

Dui och Deco

29 april 2011 15:36

Vistt är det kul att titta hälsar matte! Hoppas att ni får en riktigt skön kväll. Nosbuff

http://duideco.blogspot.com

 
Aamor

Aamor

29 april 2011 16:24

Hur kan de välja en vardag att gifta sig på, alla vi som jobbar missar ju det då fast som sagt bilder får vi nog se.
Hoppas också att de får ett bättre liv än hans föräldrar.
Härligt att det är fredag nu!

Kramizar & Vovisar

http://aamor.bloggplatsen.se

 
Kjelle Bus

Kjelle Bus

29 april 2011 17:14

Samma väder här nere idag :)
Trevlig helg !

http://kjellebus.blogspot.com

 
Nea theCat

Nea theCat

29 april 2011 19:21

Ja vi hoppas det går bra för dem. Jämförde hela tiden med Victorias bröllop och även om det var pampigt så var Victorias och Daniels så mycket varmare.

http://www.neathecat.se

Julia

29 april 2011 19:27

Absolut, det tyckte jag också!

 
Findus, Isak och Rasmus

Findus, Isak och Rasmus

29 april 2011 22:25

Javisstjam, det var idag. Matte har inte tänkt så mycket på det eftersom hon visste hon skulle jobba. Den där slöjan såg ganska skojig ut. Tänk om man fått trassla in lite nyfikna klor i den... Kurr och burr.

http://stationskatterna.blogspot.com

 
Gunilla och Frasse

Gunilla och Frasse

30 april 2011 10:37

Vilken skjutjärnsfotograf, verkligen smart att ta bilder från tv:n :-) Vet inte heller hur det funkar med upphovsrätter och sånt men de kan väl inte MISSunna två kattdamer och deras människor att låna lita flärd :-)
Här är det också svalare nu men solen skiner och det är så mycket "gladare" ute. Hurrjam för det!
Kramar och tassklappar

http://gunillaofrasse.allas.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia - 24 december 2012 07:23

    Jag önskar er alla en trevlig Julafton!     /Julia med familj ...

Av Julia - 23 december 2012 16:47


  Jul-Hälsningar från Julia!   Vill ni hälsa på så finns vår nya blogg här: http://hjuliahullerombuller.blogspot.se/ ...

Av Julia - 24 augusti 2011 09:37


...jag tackar er alla som besöker min blogg fortfarande trots att jag har flyttat hit. Några kommer varje dag i alla fall  .    Men nu har jag en oerhört viktigt budskap!        Vi måste hjälpas åt igen! Sprid bannern med budskapet om ...

Av Julia - 29 maj 2011 08:34


    Jag har flyttat!!!   hit     Välkommen! Glön inte att uppdatera om du har mig i din länklista!   /Julia                           ...

Av Julia - 27 maj 2011 19:42

      Jag har efter lång övervägande bytt bloggplats till Blogger. Bloggen kommer i strort sätt se ut som vanligt, men på en ny adress. Jag provar ett tag i alla fall. De har alla de typsnitten jag vill ha och en massa annat kul.   Denna...

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Skapa flashcards