Hjulia, huller om buller

Alla inlägg den 12 april 2011

Av Julia - 12 april 2011 18:30



...jag har just fått veta av maken att strömmen kommer att brytas för underhåll imorrn igen. Mellan 10-12 kommer jag att bli strömlös  .

Det är bra med förvarning i alla fall. Det gäller att fixa lite innan, thé i termosen bland annat. Det är ju lättare om man är förberedd på att de stänger av den, än om det bara försvinner.  Sen ska det sluta att strula hoppas jag.


Jag är duktigt trött på elavbrott nu. Man är så beroende, jag undrar hur det var innan egentligen. Med stearinljus och öppen eld. Värme från vedeldade kaminer och kakelugnar. Nej tack. Fast det ska ju fungera.


Jag är lite av den sorten som ger katten i hur, men fungera ska det. Detta gäller allt. El liksom apparater. Jag ska bara behöva trycka på en knapp, sen ska det fungera utan strul!!!


Idag har et varit rätt grått, lite kyligare än igår, +9,6 som mest. Vi har inte gjort många knop, Lyssnat på Guillou's Madame Terror igen. Den är bra! Spelat mina spel på fejjan och löst korsord. En helt vanlig dag med andra ord.


Nu ska jag kika runt bland mina bloggvänner och se vad de har haft för sig!


/Julia  

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Skapa flashcards