Hjulia, huller om buller

Direktlänk till inlägg 26 mars 2011

Hej vänner...

Av Julia - 26 mars 2011 15:19



En snabbis bara, för strömmen har gått för oss  


Vi undrade så vad som lät under bordet igår kväll

det var bara Smulan som låg och snarkade i igloon       


Jag bad maken att gå en runda med kameran

han tog lite bilder på "våren"  

I rastgården är det nästan snöfritt!!!


Det är strålande sol, men kyligt. Bara några plusgrader.

Men snön har minskat lite hos oss med!


 /Julia       

 
 
Findus, Isak och Rasmus

Findus, Isak och Rasmus

26 mars 2011 19:43

Det är inte alltid så gott att veta, varifrån mystiska ljud kommer. :) Förstår att matte och husse var lite fundersamma, tills de kom på att det bara var Smulan som mådde gott i igloon. När matte var på besök hos gammelmatte och -husse för länge sedan, hade hon tvättat och lite slarvigt dumpat högen med rena kläder i soffan för att tas om hand nästa morgon. På natten när hon skulle sova hördes konstiga pip-snusande ljud i rummet. Matte tände lampan och gick runt och letade. Efter ett tag hittade hon gammelmattes kisse inboad i strumphögen. Den kissen hade lite visslande andhämtning med en aning tendens till astma, så när hon småsnarkade lät det lite speciellt.

Det blir bara mindre och mindre snö på bilderna. Vi ser fram emot ett helt snöfritt kort snart. Väldans snart! Kurr och burr.

http://stationskatterna.blogspot.com

Julia

26 mars 2011 20:21

DET gör vi med!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia - 24 december 2012 07:23

    Jag önskar er alla en trevlig Julafton!     /Julia med familj ...

Av Julia - 23 december 2012 16:47


  Jul-Hälsningar från Julia!   Vill ni hälsa på så finns vår nya blogg här: http://hjuliahullerombuller.blogspot.se/ ...

Av Julia - 24 augusti 2011 09:37


...jag tackar er alla som besöker min blogg fortfarande trots att jag har flyttat hit. Några kommer varje dag i alla fall  .    Men nu har jag en oerhört viktigt budskap!        Vi måste hjälpas åt igen! Sprid bannern med budskapet om ...

Av Julia - 29 maj 2011 08:34


    Jag har flyttat!!!   hit     Välkommen! Glön inte att uppdatera om du har mig i din länklista!   /Julia                           ...

Av Julia - 27 maj 2011 19:42

      Jag har efter lång övervägande bytt bloggplats till Blogger. Bloggen kommer i strort sätt se ut som vanligt, men på en ny adress. Jag provar ett tag i alla fall. De har alla de typsnitten jag vill ha och en massa annat kul.   Denna...

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Skapa flashcards