Hjulia, huller om buller

Alla inlägg den 24 mars 2011

Av Julia - 24 mars 2011 15:15



Lite fler bilder med löfte om

den vår som är på väg

    med stormsteg just nu.

   Vår lilla skällis med lyktan har en liten ring med barmark runt sig.


Nu börjar till och med jag tro på att det blir vår iår med  . Fast jag var tveksam länge.

Idag skiner solen och det är +6,5, men det blåser halv storm utanför. Det är inte skönt alls ute. Jag försökte att sitta i dörren när jag vädrade, men fy så det blåste.

Inte ens Amanda och Smulan ville gå ut dit, de stannade i dörren och blåste nästan tillbaka in. Bättre i reastgården, där det finn lite lä och gömslen!


/Julia  

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Skapa flashcards