Hjulia, huller om buller

Direktlänk till inlägg 24 januari 2011

Hej vänner...

Av Julia - 24 januari 2011 13:29


  


...idag har jag haft anslutningsproblem till internet nästan hela förmiddan. Den fungerade en stund på morgonen, men sen bara dog den för mig. Lite frustrerande när man inte kan göra vad man vill ute i cyberrymnden.

Man är ju så van att det fungerar, bara man loggar in. Jag måste säga i rättvisans namn att det strular inte ofta, men likfullt blir man otålig när det gör det.


Nåja, nu funkar allt igen och jag hoppas att det tänker fortsätta att göra det. 

Typiskt nog händer det när man har tänkt göra så mycket ute på nätet. Till exempel så orkade jag inte se gårdagens avsnitt av Morden i Midsomer som gick på ettan igår kväll och tänkte se den idag, hoppas att jag kan göra det nu på eftermiddan. Jag ska prova i alla fall! 

Ha en fin måndag!

   /Julia

 
 
Aamor

Aamor

24 januari 2011 17:28

Aamors matte sk

http://aamor.bloggplatsen.se

 
Aamor

Aamor

24 januari 2011 17:30

Förra blev fel!!
Aamors matte skriver idag!
Visst är det typiskt när det krånglar med uppkopplingen, mitt gjorde det i lördags och man blir irriterad men det hälper ju inte att bli det!

Kramizar

http://aamor.bloggplatsen.se

 
Findus, Isak och Rasmus

Findus, Isak och Rasmus

24 januari 2011 17:41

Skönt att anslutingen kom igång igen. Vi hade saknat er så mycket annars. Visst är det förargligt när det händer! Tur det är såpass sällan. Ha en bra kväll, och hoppas Midsomer-tittandet fungerar. Kurr och burr.

http://stationskatterna.blogspot.com

 
Kjelle Bus

Kjelle Bus

24 januari 2011 19:40

Visst är det irriterande när internet inte fungerar även om det inte är ofta :(
Jag VET att det är råttisen som gnagt på sladden , hoppas bara att matte inser det också !

http://kjellebus.blogspot.com

 
Dui och Deco

Dui och Deco

24 januari 2011 21:02

Skönt att det kom igång igen, annars hade vi börjat undra vart du tagit vägen. Nosbuff

http://duideco.blogspot.com

 
Gunilla och Frasse

Gunilla och Frasse

25 januari 2011 10:42

Håller tummar och tassar att du fick se Morden i Midsomer - såg själv avsnittet och det var både bra och lite vemodigt...
Skönt att nätet kopplade på igen, det är så frustrerande när det inte funkar!
Tänkte presentera Smulan och Amanda som Frasses vänner nu och undrar om det är ok att jag tar med lite info från presentationen också? För vi ska ju absolut berätta att Smulan och Amanda har en jättefin blogg tillsammans med sin matte tycker jag! :-)
Kramar och tassklappar

http://gunillaofrasse.allas.se

Julia

25 januari 2011 16:09

Visst får ni ta precis allt ni vill, vi blir bara glada över att vara Frasses vän ;-)

 
Gunilla och Frasse

Gunilla och Frasse

25 januari 2011 16:48

Så bra, då gör vi så - vi är så glada att ni vill vara vänner med oss! :D
Kramar och tassklappar

http://gunillaofrasse.allas.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia - 24 december 2012 07:23

    Jag önskar er alla en trevlig Julafton!     /Julia med familj ...

Av Julia - 23 december 2012 16:47


  Jul-Hälsningar från Julia!   Vill ni hälsa på så finns vår nya blogg här: http://hjuliahullerombuller.blogspot.se/ ...

Av Julia - 24 augusti 2011 09:37


...jag tackar er alla som besöker min blogg fortfarande trots att jag har flyttat hit. Några kommer varje dag i alla fall  .    Men nu har jag en oerhört viktigt budskap!        Vi måste hjälpas åt igen! Sprid bannern med budskapet om ...

Av Julia - 29 maj 2011 08:34


    Jag har flyttat!!!   hit     Välkommen! Glön inte att uppdatera om du har mig i din länklista!   /Julia                           ...

Av Julia - 27 maj 2011 19:42

      Jag har efter lång övervägande bytt bloggplats till Blogger. Bloggen kommer i strort sätt se ut som vanligt, men på en ny adress. Jag provar ett tag i alla fall. De har alla de typsnitten jag vill ha och en massa annat kul.   Denna...

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Skapa flashcards