Hjulia, huller om buller

Direktlänk till inlägg 23 januari 2011

Hej vänner...

Av Julia - 23 januari 2011 18:17


  


...jaha, då var min helg över för denna gång. Maken har åkt och jag sitter här och leker lite. Till sällskap förutom    mina (p)älsklingar har jag Agatha Christie's mästerdetektiv Poirot   

Roligt att se nåt jag inte har sett på länge.


Hoppas att veckan går fort och det blir fredag snart igen. Vi längtar efter husse/maken redan.

Vi har haft en härlig helg med mycket skidåkning på TV och lite sol på verandan. Det var lite kallt trots att jag var ordentligt klädd. Förhoppningsvis blir det vår i år igen, även om det verkar långt till dess. Snön minskar lite i alla fall påstår maken det, men för mig är det alldeles för mycket kvar för att ge mig ut på en rullande promenad.


Ha en trevlig söndagskväll!

   /Julia

 
 
Dui och Deco

Dui och Deco

23 januari 2011 19:07

Det blir kanske vår i år också..skönt att vara ute en liten stund, det tyckte vi också men det var kallt om tassarna. Nosbuff

http://duideco.blogspot.com

 
Aamor

Aamor

24 januari 2011 06:37

Klart ni saknar maken/hussen så fort han går för helgen är så kort och går så fort.
Vår hoppas vi på men det verkar dröja lite till!

Kramizar & Vovisar

http://aamor.bloggplatsen.se

 
Kjelle Bus

Kjelle Bus

24 januari 2011 09:08

Mjau , Mjau ! Ja nu är det måndag igen o man blir lämnad ensam hemma :( Tur att jag har en massa leksaker att fiska upp ur krukan :) Förstår att ni saknar husse redan ! Trevlig måndag på er !

http://kjellebus.blogspot.com

 
Findus, Isak och Rasmus

Findus, Isak och Rasmus

24 januari 2011 10:45

Skönt att vara ute en liten stund, fast än är det ingen värme i luften, tyvärr. Då är det skönt att ha nära in och värma sig. Vi längtar efter våren här med, men ett välkommet första steg vore om all snö försvann. Då blev det pålitligare busstider och man slapp trippa fram försiktigt på blankisen. Och, såklart, er matte kunde äntligen få komma ut lite! Kurr och burr.

http://stationskatterna.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia - 24 december 2012 07:23

    Jag önskar er alla en trevlig Julafton!     /Julia med familj ...

Av Julia - 23 december 2012 16:47


  Jul-Hälsningar från Julia!   Vill ni hälsa på så finns vår nya blogg här: http://hjuliahullerombuller.blogspot.se/ ...

Av Julia - 24 augusti 2011 09:37


...jag tackar er alla som besöker min blogg fortfarande trots att jag har flyttat hit. Några kommer varje dag i alla fall  .    Men nu har jag en oerhört viktigt budskap!        Vi måste hjälpas åt igen! Sprid bannern med budskapet om ...

Av Julia - 29 maj 2011 08:34


    Jag har flyttat!!!   hit     Välkommen! Glön inte att uppdatera om du har mig i din länklista!   /Julia                           ...

Av Julia - 27 maj 2011 19:42

      Jag har efter lång övervägande bytt bloggplats till Blogger. Bloggen kommer i strort sätt se ut som vanligt, men på en ny adress. Jag provar ett tag i alla fall. De har alla de typsnitten jag vill ha och en massa annat kul.   Denna...

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Skapa flashcards