Hjulia, huller om buller

Direktlänk till inlägg 30 november 2010

Mjauis...

Av Julia - 30 november 2010 15:27


  


...Burr så kallt det är! Äntligen har matte tagit fram den varmaste och gosigaste filten, den är jättevarm att krypa under och sova lite.

   Det syns bara lite vart jag har gömt mig. Kan ni gissa var   jag är? Det finns flera bulor att välja på!

Fin bild är det på filten också. En stilig perser. Sådana har matte och husse fött upp för länge sedan. Liksom Britter. Hon har lovat att skanna in gamla fotografier från läge sedan, där dom har bäbisbilder från deras lilla uppfödning.

Matte har dock varit lat och bilderna är fortfarande inte uppladdade i datorn. Synd för det finns många roliga bilder där med både stora och små katter. Fast jag har bara träffat farbror Plutten, en blå britt ur mattes uppfödning. Alla de vandrar i katthimlen och busar sedan många år och matte blir så tårögd när hon tittar på gamla bilder av dem hon har mist.

Vissa av dem var väldigt speciella, hon ska nog berätta om dem när vi kan visa de gamla bilderna.


Mjauis    /Amanda-Bus



Ps. Smulan ligger i hårdträning på kattup's

   enligt Nea The Cat's träningstips. DS


 
 
Aamor

Aamor

30 november 2010 17:42

Vilken fin pläd! Den ser riktigt gosig ut.
Ligger du möjligtvis under kattbilden eller i fronten på bilden?
Ni får ligga och gosa med matte så blir ni alla tre varma.

Nospussar

http://aamor.bloggplatsen.se

Julia

30 november 2010 19:38

Bulan under hakan på kissen är jag *fniss*

 
Imma

Imma

30 november 2010 20:32

Men titta, det är ju en Wikki-filt!!! *stora ögon* Håller med om att den ser jättegosig ut... skönt att ha sådana att ligga under när det är så jamarkallt ute.

Tass från Imma, abbemissa.

http://klosterkatterna.blogspot.com

 
Mimmi, Chicko, Tarzan, Sessan

Mimmi, Chicko, Tarzan, Sessan

30 november 2010 22:10

Meow, vi tassade in här från klosterkatternas blogg, mjau
hoppas ni vill och har tid att tassa in till oss oxå, mjau
Vi är 4 pälsbollar som matte har tagit hand om och ser till att vi får det allra bästa en katt ngn sin kan få, det är väl ett bra sätt, maju
Tassentass till er

Mimmi
Chicko,
Tarzan
Sessan

http://katternasblogg.blogg.se

 
Daniel

Daniel

30 november 2010 22:29

Jasså där e du!:)

http://danielfagerholm.webblogg.se

 
Findus, Isak och Rasmus

Findus, Isak och Rasmus

1 december 2010 06:40

Heja Smulan! Det där går ju jättebra! Tyckte Amanda hade valt en bra plats. Det är mysigt att gosa in sig i en filt nu när det är kallt! Vad spännande det ska bli att se på mattes gamla bilder. Kurr och burr.

http://stationskatterna.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia - 24 december 2012 07:23

    Jag önskar er alla en trevlig Julafton!     /Julia med familj ...

Av Julia - 23 december 2012 16:47


  Jul-Hälsningar från Julia!   Vill ni hälsa på så finns vår nya blogg här: http://hjuliahullerombuller.blogspot.se/ ...

Av Julia - 24 augusti 2011 09:37


...jag tackar er alla som besöker min blogg fortfarande trots att jag har flyttat hit. Några kommer varje dag i alla fall  .    Men nu har jag en oerhört viktigt budskap!        Vi måste hjälpas åt igen! Sprid bannern med budskapet om ...

Av Julia - 29 maj 2011 08:34


    Jag har flyttat!!!   hit     Välkommen! Glön inte att uppdatera om du har mig i din länklista!   /Julia                           ...

Av Julia - 27 maj 2011 19:42

      Jag har efter lång övervägande bytt bloggplats till Blogger. Bloggen kommer i strort sätt se ut som vanligt, men på en ny adress. Jag provar ett tag i alla fall. De har alla de typsnitten jag vill ha och en massa annat kul.   Denna...

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Skapa flashcards