Hjulia, huller om buller

Alla inlägg den 27 november 2010

Av Julia - 27 november 2010 09:00



  


...det är en riktig kall morgon, den kallaste hittills -5,1    grader visar termometern. Tur att vi inte måste ge oss ut idag. Vi ska titta på filmen jag talade om igår.   En gammal, efterlängtad klassiker. Det var jätte länge sedan vi såg filmen. 


Jag har smygit upp som vanligt, satt på théet och ska tjuvstarta på frukosten. Maken och jamisarna ligger och sover, bäst att de får sova så länge de vill.


Det snöade en del igår också. Nu ligger det väl ca 10-15 cm. Hoppas att det inte kommer mer. Tvärt om att vädret blir mildare ett tag till. Jag skulle bli glad om snön försvann ett varv till innan jul.

Det är dock tveksamt om min önskan blir av. Många väderkunniga pratar om lika sträng och snörik vinter som förra året. Jag hoppas innerligt att de har fel.



   /Julia

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Ovido - Quiz & Flashcards