Hjulia, huller om buller

Alla inlägg den 24 november 2010

Av Julia - 24 november 2010 08:13


  


...det blåser som attan och små vassa snöflingor yr i luften. Stackars pippisar, de gungar rätt ordentligt när de äter av talgbollen. Jag är glad att jag slipper att gå ut idag. 


Snart har halva veckan gått. Jag gillar onsdagar, då är det bara ett dygn lite drygt innan maken kommer.

Vi har ite löst pratat om att eventuellt åka och handla på lördag, men om vädret är som den är idag blir det inte roligt. Dessutom är det "lönehelg" och 1 advent på söndag så det lär bli massor med folk i vårt köpcentrum. Maken behöver nya vinter skor, men jag tror att han får åka till stan efter jobbet och köpa dem själv. Han som hatar att handla kläder och skor    speciellt utan mig, men det hjälps inte. 


Vi måste åka till doktorn om två veckor oavsett väder, men där finns inga skoaffärer i centrum. Den är liten med ett par mataffärer, bank,  apotek och systembolag plus några affärer till. De finns ett par restauranger och nån klädbutik. Det är nog allt.


Idag har jag inga måsten, så min dag kommer att gå som vanligt. Morgonträningen är avklarad till hälften, alla liggande övningar gör jag innan jag klär på mig. Resten brukar jag göra efter frukost.

Det är nog bäst att jag äter nu och sedan ta mina gång-övningar lite försiktigt under hela dagen.


   /Julia


Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Skapa flashcards