Hjulia, huller om buller

Alla inlägg den 28 oktober 2010

Av Julia - 28 oktober 2010 08:12


  


...jag fick titta på termometern två gånger för att vara säker på att jag såg det jag såg. +9,4 grader strax före 8 på morgonen. Det har varit varmt inatt, spår efter regn finns på verandan, men det har nog bara varit en stilla regn, för jag hörde inget av det vanliga smattret mot taket eller fönstren. 

Det är gråmulet men det finns lite blått mellan molnen. Vi får se hur dagen blir.


Vi har sovit gott, det var skönt att vakna med bara min vanliga stelhet och inte ha ont alls. Det kändes lite ovant, men gissa om jag är glad. Jag utförde mina liggande övningar utan avbrott. Hade inte ont när jag gjorde i ordning min säng och sedan frukost. 

Jag bäddar inte speciellt snyggt, men ordnar till kuddar, täcke och filt. Mest för att jag vill att Smulan och Amanda ska kunna ligga mysigt. De ligger gärna i sängen, vare sig jag är där eller inte. Ofta kryper Amanda under filten, ibland även under täcket på dagen och bara myser.


Jag ska inte göra nåt speciellt, bara njuta av att inte ha ont och läsa vidare i min bok, se lite på TV och spela mina spel på Fejjan. Men först ska jag fylla på min mugg och äta färdigt.


   /Julia

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Ovido - Quiz & Flashcards