Hjulia, huller om buller

Alla inlägg den 21 augusti 2010

Av Julia - 21 augusti 2010 07:21


  


...mulet, men några grader varmare än igår morse, Idag visar termometern 16,1. 


Idag ska vi besöka ett annat köpcentrum i närheten, än vår vanliga, på jakt efter en ny mobil till mig.  Det är ett stort inomhuscentrum med många affärer, flera av dem säljer mobiler och vi tänkte kika på flera ställen och jämföra priserna. 

Mobiler och datorer är "färskvaror" med näst intill dagspriser och det lönar sig tror jag att titta runt lite.


Mot våra vanor kommer vi att åka vid 14-tiden och hoppas att det inte blir allför mycket folk, men jag vet inte.

Det är lite knöligt att ta sig runt med elrullstol när det är trångt. Folk tänker sig inte för hur de lämnar barn- och kundvagnar i gångarna, men med gott humör och lite trixande och många "förlåt men kan du flytta på  ...... så jag kommer förbi, tack " går det i regel bra.

Affärerna där har generösa öppettider på lördagar, så det ger oss några gott om tid att titta runt på utbudet. Det finns några modeller som jag vill titta lite extra på.


Jag återkommer om det blev nåt köp eller inte när vi är hemma igen.


    /Julia

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Skapa flashcards