Hjulia, huller om buller

Alla inlägg den 19 augusti 2010

Av Julia - 19 augusti 2010 14:28


  


...halva dagen har gått. Maken har gått lös på päronträden med sågen. Han har tagit bort några grenar som inte såg så bra ut och några som hängde ner . Inte vet jag om det är rätt tid att ta bort dem nu, men nu är det gjort. 


Annars har vi inte gjort så mycket mer, vi var en sväng upp till soptunnan och tillbaka. Vädret har varit ok. Ömsom sol ömsom mulet och termometern visar behagliga 20 grader. 


Vi ska se en dvd nu på eftermiddan,  maken valde den här.

  

och om vi orkar att se nån mer, så blir det nog denna

  

En riktig gammal goding!


   /Julia

Av Julia - 19 augusti 2010 08:47


  


...mulet och termometern visar 16,6 grader. Agendan idag är tom, vi ska inte göra något speciellt. Bara ta det lugnt och göra vad som faller oss in. Visst är det härligt med semester.


Vädret bestämmer om vi ska gå ut en sväng, vi avstår gärna om det regnar. Vi har ju massor med roligt inomhus också, filmer/serier vi ligger efter med, böcker som väntar på att läsas och lyssnas på. Något kul hittar vi säkert på.

Först är det i alla fall frukost för två.


På lördag ska vi åka till ett stort inomhuscentrum några timmar för att strosa runt lite. Om vi köper nåt speciellt vet jag inte, det återstår att se vad vi hittar. Jag vill gärna ha en ny mobil   .


Har ni några tips? Tacksam för alla förslag jag kan få! Skriv dem i ett kommentar  . Du kanske har en som du trivs med och vill göra lite "reklam" för den.


Visserligen fick jag en ny i juli, men jag trivs inte med den och makens är gammal. Min tanke är att han får den jag har och jag får nån annan som jag trivs bättre med. Vi får se.


   /Julia

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Ovido - Quiz & Flashcards