Hjulia, huller om buller

Alla inlägg den 13 augusti 2010

Av Julia - 13 augusti 2010 07:22


  


...fredag den 13:de, mina lyckodagar   . För många tvärt om.

Dessa "olycksdagar" brukar hända kuliga saker för mig. På den gamla tiden, i skolan var jag nog ganska ensam om att gilla tentor fredag den 13:de. Visserligen hade jag bra betyg, men det gick extra bra dessa dagar.


Idag hämtar maken min nya vigselring, som ersätter den som jag förlorade. Jätteroligt.


Så idag ska maken åka en sväng till stan, sedan till Spånga och stanna kvar till imorrn. Han ska träffa en kompis ikväll och jag tycker att det är onödigt att han ska stressa, jag vill att han ska ha roligt! Han kommer tillbaka imorrn fm.


Ha en härlig fredag, men om du betraktar dagen som olycksdag   :


   /Julia

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Ovido - Quiz & Flashcards