Hjulia, huller om buller

Alla inlägg den 13 juni 2010

Av Julia - 13 juni 2010 19:44


 


Makens filmval föll på en gammal goding:

  

Bra val denna regniga söndag. Späckad med stjärnor och spännande handlig. Det var länge sedan vi såg den.


Fast jag ska vara ärlig och berätta att solen visade sig i ca 5 minuter. Precis lagom så jag hann komma ut innan den försvann. Det var inte många minuter vi var ute, bara promenaden till soptunnan och tillbaka.

Vid 2-tiden började maken plocka ihop sina pinaler, som han skulle ha med sig och strax efter 3 åkte han. Nu får vi klara oss i veckan som kommer utan honom.


Nästa helg blir det extra festlig, inte bara vår bröllopsdag och min födelsedag, utan kronprinsessbröllop också.


Tack för idag. Snart är det: 


    /Julia

Av Julia - 13 juni 2010 07:55


  

...till en regnig och gråmulen söndagsmorgon. Vädret inbjuder inte till så mycket uteaktivitet direkt. Termometern visar blygsamma 11,9 grader.


Men vi har en del filmer som vi inte har hunnit se än, så nåt kommer vi kunna hitta på inomhus. Jag är rätt så sugen på att se nåt romantiskt, men maken får välja.

Eftersom filmerna är här, kan jag se vilken jag vill i veckan, det är mer rättvist att han får välja. Fast han tar hem de filmer som han vill se och tar tillbaka dem efteråt.

För övrigt är det bara en fåtal filmer som bara han eller jag vill se. De flesta är inköpta just för att vi båda vill se dem.


Vi hittar säkert nåt att titta på om vi vill. Men först frukost och kanskeTV4's Nyhetsmorgon Söndag.


    /Julia

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Ovido - Quiz & Flashcards