Hjulia, huller om buller

Alla inlägg den 21 maj 2010

Av Julia - 21 maj 2010 07:15


  


...veckans klart bästa dag! Igen är det en vacker morgon, men klart svalare än de senaste dagarna. Termometer visar 13,7 grader, för en timme sedan var det bara 11,2, så temperaturen är några grader lägre. Det kanske inte blir riktigt så varmt som det har varit de senaste dagarna (25-27 grader på eftermiddan), vilket bara är skönt, då jag tål värmen sämre än förr.

Jag har aldrig varit nån soldyrkare förr heller, utan satt gärna i skuggan. Brun blev jag lätt ändå. Sen jag blev sjuk är det jobbiggare för mig i värmen. Jag är nog en av de få som gärna har en sval sommar, med temperatur runt 20-23 grader.


Maken berättade att min nya mobil hade kommit och att han har den med sig. En massa (onödiga?) finesser jag inte har haft tidigare. En kamera bland annat och pekskärm... ja ja, vi får se om det går ringa med den också  ... För mig är det att ringa som är viktigast. Alla de andra finesserna är bara nåt som finns, undrar om jag kommer att använda dem. Förmodligen, redan nu vet jag att jag vill ha ett minneskort till att ladda ner böcker som jag kan lyssna på. Jag slipper Mp3-spelaren. Skönt.

Min nya dator läser minneskort (kamerans i alla fall), så överföringen borde inte bli så knepigt. Ja, den som lever får se.


Nu är det hög tid för att fixa frukost, kolla blodsocker och ta morgonens mediciner.


    /Julia

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Skapa flashcards