Hjulia, huller om buller

Alla inlägg den 19 maj 2010

Av Julia - 19 maj 2010 15:07


  


...ringer telefonen. Det är en kille från hjälpmedelscentralen och han har nya hjul till min rullstol. De är helgjutna däck på dem, så det är ingen risk för punktering. Hurra!!!


Det dröjer bara ca 40 minuter efter samtalet och han är här  


Till min förra stol tog det flera månader att få helgjutna däck till, nu gick det på bara en vecka. Härligt!


Inte nog med det, jag ska med maken till hjälpmedelscentralen med min elrullstol på tisdag. Den ska justeras eventuellt bytas. Jag sitter grymt illa i den nu.

Det gick också med rasande fart. Förra våren, då jag fick den, väntade jag också i flera månader - nu bara ett par veckor. Undrens tid är inte förbi!


Det är onsdag - veckans bästa dag, halva veckan är gjord och bara en heldag till som jag är ensam. Fredag eftermiddag kommer min älskling. Mysigt!


Vädret: det är sommar i Sthlm. 5:te dagen i rad med runt 25 grader. Hoppas att det blir fint i helgen också.


  

 /Julia

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Skapa flashcards