Hjulia, huller om buller

Alla inlägg den 19 april 2010

Av Julia - 19 april 2010 19:44


  


...som sagt, jag som nästan aldrig tittar på TV sitter klistrad vid vår nya apparat. Jag riktigt frossar i filmer. Vilken skillnad det är. Det sägs att storleken inte har nån betydelse, men i dett fall har den det   ...

Det är stor skillnad på en 19 tums bildskärm mot en på 32. Den är nästan för stor för vårt lilla hus. Man har känsla av att sitta mitt i filmen.  TVn har blivit nåt nytt. Nåt att sitta och se och njuta av. Jag/vi är mycket kräsna och väljer med omsorg. Vi har en omfattande filmbibliotek och jag njuter i högsta grad av den stora bilden.

  Som ni kan se är det en favorit i repris som jag tittade på. Harry Potter och den vises sten.


Just nu är det ett programm i Kunskapskanalen jag tittar på. Det är kanske inte det mest uppmuntrande programmet, men jag vill se den. Den handlar om cancer. Mycket intressant, trots att den är lite sorglig. Allt fler överlever många fler än för bara några år sedan.  


Nu ska jag forsätta och titta, ha en trevlig måndagskväll!

  /Julia

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Skapa flashcards