Hjulia, huller om buller

Alla inlägg den 15 mars 2010

Av Julia - 15 mars 2010 07:28


  


...godmorgon till ännu en vanlig måndag. Det verkar bli soligt idag också och min termometer visar -2,6 just nu. Förhoppningen är att det blir + grader senare på dagen, så snömassorna krymper lite till. Hos oss är den fortfarande heltäckande. Inga glipor alls än. Skönt dock att det blir allt ljusare morgon och kväll.


Jag har inga måste idag, bara det vanliga. Träning som varje dag för att hålla kroppen igång.


Aamor det hjälper inte att ni har 2 av varje leksak, ni kommer att bråka om samma grunka i alla fall, precis som två-benta barn  .

För just den  leksaken som den andra leker med kuligast, trots att det finns en likadan till. Det är min erfarenhet med våra jamisar.


Nu är mitt thé klart, bäst att fixa några mackor till frukost.


    /Julia

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Skapa flashcards