Hjulia, huller om buller

Alla inlägg den 8 mars 2010

Av Julia - 8 mars 2010 10:29


  


...Idag när jag loggade in så fick jag frågan om att testa andra webbläsare än Windows Internet Exploder. 

OK tänkte jag, då den har krånglat en hel del på sista tiden. Nu har jag laddat ner en ny och den verkar fungera (så här långt) bättre och snabbare än Exploder, men jag måste ju prova under nån vecka för att vara säker på att jag vill behålla denna.


Vilken webbläsare använder ni???


Berätta och tala gärna om för och nackdelar med den ni har valt. Tusen tack för hjälpen!


    /Julia

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Skapa flashcards