Hjulia, huller om buller

Alla inlägg den 14 februari 2010

Av Julia - 14 februari 2010 09:34


  


...Nu börjar jag begripa lite hur min nya dator fungerar.

Gårdagen gick åt att flytta mina böcker, så jag kan lyssna på dem oavsett vilken dator jag använder. Nu är det bildernas tur. Jag har fixat bilderna från kameran i alla fall.

Så nu kan jag visa den gamla

och den nya

   


Jag är så tacksam för att min älskade "gubbe" gav mig den. Han tyckte att jag behövde en ny innan den andra gick sönder.


Datorn är ju mitt sällskap i veckorna, då jag är ensam med Smulan och Amanda. Min chans att läsa tidningar, blogga och umgås med vänner.


Nu behöver jag en USB-kabel för att koppla ihopp datorerna, så jag kan "hämta" resten av det jag har av bilder och text. Kabeln kommer på fredag.


Dags att hälsa på och mata djuren på "fejjan".


  

/Julia

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Ovido - Quiz & Flashcards