Hjulia, huller om buller

Alla inlägg den 7 februari 2010

Av Julia - 7 februari 2010 20:07


  


...igen. Tänk så fort de går. Maken kommer på fredag kväll och innan vi riktigt fattar hur är det söndag kväll. Nu har han åkt och vi är ensamma igen till nästa fredag.

Min agenda är rätt tom kommande vecka, bara min dagliga träning. Det är nåt som jag mycket sällan försummar. jag mår bättre när jag rör på mig, så mycket som det nu går. Men visst har jag fått tillbaka lite i alla fall. Jag har insett att rullstolen slipper jag inte, men så länge jag klarar mig själv är det bra.


Nu ska vi snart gå i säng och lyssna på slutet av   . Jag har ett par timmar kvar av den. Jag lyssnar väl så länge jag orkar... för att vara rikigt ärlig, brukar jag vakna till när rösten tystnar och boken är slut . Då är det bara att stänga av och sova vidare.


    /Julia

Av Julia - 7 februari 2010 08:57


  


...vänner. Söndagmorgon, termometern visar -1,1 grader och strax dags för frukost för två. Vilket är ovanligt, på grund av mina tidiga (o)vanor.


Min köttfärssås blev precis lika gott som det lät. Mums! Som tur är finns det lite kvar av den till middag.


Vi önskar alla en lat och mysig söndag! En dag att njuta av och samla krafter till den kommande arbetsveckan.



  

/Julia


Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Skapa flashcards