Hjulia, huller om buller

Alla inlägg den 20 januari 2010

Av Julia - 20 januari 2010 08:51


  


...onsdag redan   . Dagarna rusar i väg. Mina sovvanor har ändrats radikalt de senaste månaderna.

Jag börjar få "vuxna" vanor igen, det vill säga jag går och lägga mig allt senare med resultatet att jag vaknar senare också. Nu är det vanligt att jag inte vaknar förrän efter 8 på morgonen.


Hela min dag blir "förstörd" på nåt sett. Jag har alltid väckt tuppen och vaknat runt 6-tiden, dessa 2 timmar gör mycket på morgonen. Det känns som om "halva" dagen har gått, vilket är egentligen dumheter.

Jag har ju inga tider att passa, så när jag går upp är oväsentligt, men visst känns det konstigt att dagen förskjuts allt mer.


Dessutom lider jag av bloggtorka, så ni får ha överseende tills min inspiration återkommer. Mina dagar är i stort sett lika dag för dag och att jag äter thé och macka till frukost har ni väl läst dagligen.


Jag önskar alla mina trogna läsare en trevlig onsdag!


    /Julia

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Ovido - Quiz & Flashcards