Hjulia, huller om buller

Alla inlägg den 11 januari 2010

Av Julia - 11 januari 2010 21:38


  


...efter en lång dag är det dags att sova igen. Jag har suttit framför TVn och datorn hela dan.


Jag har avverkat de 3 första Harry Potter filmerna

      

Riktigt frossat i magin. Jag bara älskar böckerna och filmerna är ganska bra också. De 3 som är kvar tittar jag nog på en om dagen, istället för att fastna framför TVn som idag.


 Nu ska jag ta mig en skön dusch, värma Henry Warmheart, en gosig nalle och tofflorna jag fick i julklapp i micron och gå i säng.


Dessa båda är fyllda med vete och lavendel och fungerar som vanliga vetekuddar och är bara underbara att ha när man är lite frussen.


  

/Julia

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Ovido - Quiz & Flashcards