Hjulia, huller om buller

Direktlänk till inlägg 25 december 2009

God Juldagsmorgon...

Av Julia - 25 december 2009 07:00


Tiiidigt  


...vänner. Som vanligt är jag uppe tidigt. Det är varmare idag, vår termometer visar +2,2 grader just nu.

Julaftonen är över. Hoppas att även ni fann era önkningar i paketen. Det gjorde jag definitivt   . Jag hade önskat mig ett par tofflor som man kan värma i micron för jag är så kall om fötterna.

Jag har en nalle "Henry Warmheart" som jag fick hösten 2008 som också fungerar lika dant. Båda är fyllda med vete och lavendel. De håller värmed i flera timmar och doftar underbart.

Det var ljuvligt att få de varma tofflorna på sig. De är mjuka, men rätt så tunga, men det gör inget för jag tänker inte gå omkring med dem - bara ha dem i sängen.


Nu är théet färdigt, bäst att äta lite till tabletterna. Skönt att de är 2 färre nu och att mitt blodsockervärden inte blir högre trots det.


    /Julia 

 
 
Ingen bild

Flingungen

25 december 2009 07:52

Önskar dig en God Jul och mysig fortsatt julhelg, vännen! Gäller såklart även Smulan och Amanda.

Är helnöjd med mina julklappar. Inte så många, men älskar varenda en! :-) Och så har man ju en drös julklappar på FarmVille också att se fram emot. Mycket kul saker där med... :.-)

/STOR JULKRAM till er! :-)

 
Aamor

Aamor

25 december 2009 09:55

God fortsättning!

Så mysigt det låter med varma tofflor, hade matte haft såndana hade jag dog snott dom för henne!
Hos oss regnar det och snön håller på att tyna bort.

Kramizar & Mjauisar

http://aamor.blggagratis.se

 
Dante

Dante

27 december 2009 21:13

Men åh.. såna tofflor skulle jag också behöva så iskall som jag om tassarna. Jag tror jag är född utan blodcirkulation i fötterna så ett par varma tofflor hade suttit fint.

http://dante.bloggagratis.se

 
Ingen bild

F

27 december 2009 23:30

Hej, jag skulle vilja fråga dig om råd.

du kan maila mig på anteckningsblock (snabel-a) hotmail.com

/F

 
Dante

Dante

27 december 2009 23:48

Jag har en förfrågan i min blogg ang katter som jag tror du är klippt och skuren för.. Kanske kan du ge mig lite tips och tankar?

http://dante.bloggagratis.se

 
Dante

Dante

28 december 2009 21:37

Tack för ett bra svar, jag har väntat på din expertis i frågan. Ja, jag funderar ju på två i så fall -vad tycker du ska avgöra om det blir en eller två?

Jag har frågat pappa nu och han var inte helt främmande av tanken faktiskt. Men jag vill att han ska vara säker innan vi gör slag i saken för jag ogillar "impulsköp" utan vidare eftertanke när det gäller djur.

http://dante.bloggagratis.se

 
Monica

Monica

28 december 2009 21:48

Ser att du liksom jag älskar katter.....men jag har en annan liten fråga till dej, jag ser att du har en klocka på din blogg och jag tycker det ser häftigt ut, men hur gör man för att få dit den, lite dumt uttryckt kanske, men jag tror att du förstår hur jag menar.

Ha det så bra!

Monica i gökboet

http://violett.bloggplatsen.se

 
Aamor

Aamor

30 december 2009 20:36

Jag saknar ditt skrivande!!!!!!!

Gott Nytt År!

http://aamor.bloggagratis.se

 
Dante

Dante

30 december 2009 22:21

Japp. Skrev precis ett inlägg i bloggen om stoleländet. De ska laga den! :)

http://dante.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia - 24 december 2012 07:23

    Jag önskar er alla en trevlig Julafton!     /Julia med familj ...

Av Julia - 23 december 2012 16:47


  Jul-Hälsningar från Julia!   Vill ni hälsa på så finns vår nya blogg här: http://hjuliahullerombuller.blogspot.se/ ...

Av Julia - 24 augusti 2011 09:37


...jag tackar er alla som besöker min blogg fortfarande trots att jag har flyttat hit. Några kommer varje dag i alla fall  .    Men nu har jag en oerhört viktigt budskap!        Vi måste hjälpas åt igen! Sprid bannern med budskapet om ...

Av Julia - 29 maj 2011 08:34


    Jag har flyttat!!!   hit     Välkommen! Glön inte att uppdatera om du har mig i din länklista!   /Julia                           ...

Av Julia - 27 maj 2011 19:42

      Jag har efter lång övervägande bytt bloggplats till Blogger. Bloggen kommer i strort sätt se ut som vanligt, men på en ny adress. Jag provar ett tag i alla fall. De har alla de typsnitten jag vill ha och en massa annat kul.   Denna...

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Skapa flashcards