Hjulia, huller om buller

Alla inlägg den 27 oktober 2009

Av Julia - 27 oktober 2009 21:01


Tisdag  


...idag har jag haft en dålig dag. Haft ont i stort sätt hela dagen. Jag har levt på smärtstillande hela dagen, vilket är mycket ovanligt. Oftast behöver jag bara ett par alvedon och sen är det bra, men idag har jag även ätit Dexofen en receptbelagd värktablett som kombinaras med alvedon.

Nu har jag duschat och ska sooova.


   

 /Julia

Av Julia - 27 oktober 2009 07:39


  


...till en mulen, regning och blåsig tisdag, terometern visar 7,3 grader. Jag har ont idag och är jättestel.

Har sovit jättebra och börjar vänja mig vid att då jag sover gott (tungt?) är jag stelare än annars.


Min agenda är tom denna vecka. Rätt skönt att inte ha något inbokat. Jag ska läsa färdigt en blogg om en liten flicka. Jag har ca 6 månader kvar till dagens datum. Mamma skriver i hennes namn, sen hon föddes 2005, hon är 4 år nu och bloggen är annorlunda. Så det är massor att läsa. Men jag läser bloggar som är intressanta alltid från början!


Nu är det hög tid för thé och rostad fullkonrsbröd. Théet jag valde idag är en smaksatt svart thé med skogens bär. Jättegott.


Purr-fect day    /Julia

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Skapa flashcards