Hjulia, huller om buller

Alla inlägg den 7 oktober 2009

Av Julia - 7 oktober 2009 21:02

...vänner, sov så gott!


På kudde    /Julia

Av Julia - 7 oktober 2009 18:21


  

19271008 - 19960716

R.I.P

Av Julia - 7 oktober 2009 15:46


Onsdagsängel  


..."låg", ja nästan deppig idag. Jag har funderat varför, för egentligen har jag ingen anledning. Jag mår hyfsat i kroppen i alla fall.

Efter en stund fundering kom jag på anledningen. Imorgon skulle min pappa ha fyllt 82 år om han hade fått leva. Han avled 1996 - för tretton år sedan. Han hade skelettcancer som tog hans liv på bara 5 veckor efter diagnos. Det är säkert det som mitt undermedvetna "jobbar" med.


Jag tänder ett ljus för honom i kväll och som får brinna hela natten. Jag har mysiga och kattvänliga värmeljus som går på batteri. Ingen risk med svädda mårrhår Flört. Vi har mycket sällan vanliga ljus tända, speciellt inte sedan jag blev sjuk och aldrig när jag ensam. På grund av nyfikna katter måste man vara extra försiktig.

Jag önskar mina vänner en trevlig

Holk god eftermiddag    /Julia

Av Julia - 7 oktober 2009 11:01


Onsdag bergådalbana  


...virusskydd, skydd mot spionprogramm, brandväggar... jag blir aldeles snurrig av alla dessa skydd och dyra är dom också. Min nuvarande (F-SecureInternet Security) måste förlängas - alternativt bytas ut om nån vecka.


Vilka skydd använder ni??? Vad kostar dom?


Jag behöver tips på bra och inte alltför dyra "säkerhetspaket" som är effektiva och som ni kan rekomendera. Hjälp mig att välja nåt bra.


Tack på förhand!


Purr-fect kisse å vattenfall    /Julia

Av Julia - 7 oktober 2009 08:32


Morrn m thékopp  


...idag är jag sen, vaknade inte förrän strax före 8. Så länge har jag inte sovit på flera år. Det var nog inte så bra, för jag är tröttare än vanligt och är stelare. Jag har försökt med lite uppmjukande övningar men dessa gör för ont än. Jag ska äta frukost i lugn och ro och sedan sätta igång med en rejäl morgongymnastik.


Vädret är milt min termometer visar redan 10,4 grader och det har regnat och blåst hela nattan. Vi får se om jag får se nån sol idag. Jag visste att det skulle bli en varmare natt eftersom det var mulet. Det är mycket kallare vid klara nätter på hösten.


Morrn m brödrost/Julia    /Julia

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Ovido - Quiz & Flashcards