Hjulia, huller om buller

Alla inlägg den 2 oktober 2009

Av Julia - 2 oktober 2009 17:39


Welcome m fjäril  


...är han här, min själs berusning. Tänk att jag fortfarande efter 30 år tillsammans får hjärtklappning när jag ser honom!!! Det är kärlek!


Vi ska äta lite och sedan sitta och mysa i soffan till


Hercule Poirot!

  

Dags för DVD nr 2 i serien.


Jag önskar alla mina vänner en jättetrevlig fredagskväll!


    /Julia

Av Julia - 2 oktober 2009 16:17


  


...väntar på min älskling. Han är nog här om en timma. Mysigt. Tänk att veckan har gått så fort, men den gör det alltid. Ibland kan dagarna gå lite segt, men veckan bara rusar iväg. Plötsligt är det onsdag och sedan fredag och han är hos oss igen.


    /Julia

Av Julia - 2 oktober 2009 10:11


Fredaskatt  


...nu skiner solen för fullt. Temperaturen har stigit till 5,3 grader. Det kommer att bli en fin, men kall dag. Hösten är ett faktum! Löven har ändrat färg och börjat falla.


Hösten är vacker och färgrik.Det som är lite trist är ju att dygnen blir allt kortare. Jag saknar ljuset under vinterhalvåret.


Oktober är tillägnad Rosa Bandet kanpanjen. Alla bidrag hjälper forskarna att komma på varför vissa kvinnor drabbas av bröstcancer och den kan botas. Förhoppningsvis kommer allt fler kvinnor att besegra denna canserform.


Wonderful day m blomma    /Julia

Av Julia - 2 oktober 2009 07:30


Morrn m thékopp  


...till en kylig fredag, det nollgradigt ute och flera grannar med bil har fått skrapa rutorna. Solen har inte riktigt vaknat än, men himlen är blå det lilla jag ser av den i alla fall. Vi har sovit gott inatt också. Skönt, det är tredje natten i rad. Visst är jag stel, men eftersom jag var tvungen att ta en tablett vid midnatt igen, har jag inte ont. Jag ska ringa och prata med min doktor idag och fråga om jag ska ta en tablett varje kväll som förebyggande eller bara vid behov. Det är inte roligt att vakna mitt i natten med att ha ont och då ta ett piller. Jag får höra vad hon tycker om saken.


Sjukgymnastens nya tips är bra, men dom övningarna kan jag inte riktigt göra direkt på morgonen, de får vänta tills jag har varit uppe ett tag och fått frukost. Det är just frukosten som står på tur och sedan träning. Återkommer!


Purr-fect day    /Julia 

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Ovido - Quiz & Flashcards