Hjulia, huller om buller

Alla inlägg den 27 juli 2009

Av Julia - 27 juli 2009 19:17



...jag har läst bloggar nästan hela dagen. Tittat på sim VM och inte vilat ett dugg.

Nu är jag rätt så mör och längtar efter en skön dusch, min bok och sedan min sköna säng.


 /Julia

Av Julia - 27 juli 2009 18:27

...till VM-guldet och nya världsrekordet Sara Sjöström!!!


Bra gjort av en 15-åring!


/Julia

Av Julia - 27 juli 2009 11:50


 


...ännu en underbar blogg full av humor, humör och ibland en härlig ironi.  

Den är skriven av Nina en underbart humorisktisk mamma, hustru, tjej, kvinna  .


Jag upptäckte hennes blogg igår eftermiddag och gjorde/gör som jag brukar. Letade upp början och läst, begrundat, tänkt efter, njutit och skrattat bitvis så tårarna har runnit. Jag har hunnit till mitten av april nu och ska genast tillbaka för att läsa resten!


 /Julia

Av Julia - 27 juli 2009 05:57





...denna dystra måndagsmorron. Mulet och grått termometern visar 13,3 blygsamma grader.

Precis som jag skrev förra måndagen är till och med vädret måndag.

Allt fler återgår till jobbet efter semestern. Min gubbe jobbar sin sista vecka och sedan är det dags för honom att vara ledig 4 mysiga veckor.

En av mina vänner påpekade att just sista arbetsveckan är lååååång, den upplevs så i alla fall. Det är riktigt, jag upplevde det så också.


Väderleksrapporten spår inte regn idag. Jag lär väl få se om dom har rätt eller inte. Mitt thé är klar och jag tänker äta lite frukost, ta min medicin och sedan blir det dagens första träningspass.



 /Julia

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Skapa flashcards