Hjulia, huller om buller

Alla inlägg den 13 juli 2009

Av Julia - 13 juli 2009 20:54



...vanliga kvällsrunda bland mina bloggvänner. Jätteroligt att Yvonne och Nettis har återkommit efter sin ofrivilliga frånvaro p g a trasigt modem.

Jag har saknat er  och era underhållande bloggar!


Men nu är det dags för mig att göra kvällstoalett och sedan krama kudde.

Jag önskar alla mina bloggvänner: 

 /Julia

Av Julia - 13 juli 2009 14:31



...gäster. Det hörs många glada skratt från dem. Jag tror att dom är glada över sin fina trädgård, som börjar bli färdigt.

De har jobbat jättemycket med den sen dom köpte huset. Snart så börjar det se ut som hon önskar.

Hon har gröna fingrar, men jag undrar om dom inte ska spara nån liten plätt att sitta på.

Tomterna är ju små och de har planterat nästan överallt. Vore bra att få plats med ett par solstolar och ett bord nån stans i alla fall.


/Julia

Av Julia - 13 juli 2009 09:29



...trist. jag har ont idag (igen) i mitt vänstra ben och fot. Inte kul alls. Jag vill ju inte ta fler tabletter än de jag absolut måste, men jag tror att det blir måste idag tyvärr.

Men innan jag gör det tänker jag gåträna lite för att se om det blir bättre. Träningen brukar få smärtan att släppa. Hoppas att det blir så idag med.


Återkommer!


 /Julia

Av Julia - 13 juli 2009 06:48



... för regn, temperaturen ligger på 15,9. Bra måndagsväder egentligen.

Innan jag blev sjuk och jobbade tyckte jag om måndagar. Jag hade ett kul och stimulerande jobb. Dessvärre verkar det som om jag har jobbat färdigt, för en lång tid framåt i alla fall. Tyvärr.

 Även om jag mår rätt bra så är jag inte tillräckligt frisk att jag är arbetsför. Trist för jag är "bara" 54 år och skulle ha 11 år kvar i arbetslivet. Men så är ine fallet. Jag är "förtidspensionerad" som det hette förr.

Jag är absolut inte bitter, för jaf har haft tur i oturen, men visst vore det roligt att kunna arbeta.


/Julia

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Skapa flashcards