Hjulia, huller om buller

Alla inlägg den 12 juli 2009

Av Julia - 12 juli 2009 18:53



...på söndagseftermiddagarna hos mig. Både katterna och jag tycker att det är tråkigt att husse åker ifrån oss, men det är inget att göra åt.

Den här veckan är han tillbaka redan på tisdag kväll för att invänta virket som kommer på onsdag.


Kvällens underhållning kommer att bestå av en TV-serie som jag tyckte mycket om.

Säsong 1 inhandlades för endast 99:-

Jag ska titta på några avsnitt ikväll till kvällsthéet. Till den kommer jag att avnjuta några salta kex med vällagrad cheddarost. MUMS.


 /Julia


Av Julia - 12 juli 2009 15:33



...för att slippa idioters kommentar Jag är förföljd av en   som skriver totalt meningslösa kommentarer till min blogg. Kommentaren har absolut inget att göra med mitt inlägg.


Utan är bara en massa rappakalja. Detta är den senaste till mitt förra inlägg:


Bävern Bodil har skrivit över världens ansvar på dig. Du måste nu stå till svars för Tjernobylkatastrofen, som i åratal har fått barns glassar att smälta. Dessa barns skrik har fått massor av dyrt glas att gå sönder. Det blir dyrt för världens alla stater.

Vad har du att säga till ditt försvar?

av Ulf Dahlquist den 12 juli 2009 kl 15:09 - Godkänn


Självklart kommer inte detta heller bli publicerad på nåt annat sätt än så här. Men nu har "geniet" skapat en egen blogg. Tror han att han får flera besökare om han skriver en massa dumheter? Att jag inte är ensam är jag helt säker på.

 /Julia

Av Julia - 12 juli 2009 11:45



...åkt för denna helg, men han kommer igen redan på tisdag eftermiddag. På onsdag kommer ju virkes-leveransen från ByggMax och då ska han vara här och ta emot den. Mysigt.


 /Julia

Av Julia - 12 juli 2009 07:20

...mycket sömnig make kom ut från sovrummet och svor en ramsa över skatorna. Dom hade lyckats att väcka honom också. Nu blir det en romantisk frukost för två.

/Julia

Av Julia - 12 juli 2009 06:54



...deras så kallade sång kan väcka alla, nästan. Vi hade ett gäng utanför sovrumsfönstret. De höll sitt morgonkoncert med början ½4... Trots det så lyckades jag somna om, men vid 6 väckte dom mig igen. Den här gången var det ingen idé att ens försöka. Just nu har min kärlek till alla djur fått sig en törn. 

Lika bra att smyga upp och låta resten av familjen (maken och 2   ) sova vidare.


Jag funderar vilket thé som jag är sugen på, men det blir nog vår vanliga neutrala frukostthé.

Morgonens underhållning är Liza Marklund's bok En plats i solen. Vi lyssnade på den lite igår kväll och jag vill gärna höra slutet.


/Julia

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Ovido - Quiz & Flashcards