Hjulia, huller om buller

Alla inlägg den 23 april 2009

Av Julia - 23 april 2009 13:30

                                

...idag har jag träningsvärk absolut överallt + i några muskler som inte ens existerar   . Eller finns dom, tro???


Det brukar bli så efter veckans nya övningar.

Dagen efter sjukgymnastens besök blir stillsam och många aj, suck, stånk å stön.

Jag vet att jag slarvar med att vila på dagarna, men jag glömmer det ofta och när jag kommer på det igen (vid 16-tiden) är det aldeles för sent att sova middag.

Jag vill ju gärna kunna sova på nätterna.


Vilket innebär att jag lägger mig tidigt på kvällarna med en bra bok och 2 mysiga   och spinnade katter.


Jag är ju en typisk morgonmänniska som brukar väcka  både tuppen och väckarklockan    , men det är väl inget att göra åt.


Jag är van och jag stör ingen när jag smyger ur sängen vid 6-tiden på morgonen.


Allt tar ju längre tid för mig nu sen jag hamnade i rullstol, men vem har bråttom??? Inte jag iaf.


Nu tänker jag sätta mig på min veranda och njuta av solen lite. Temperaturen är uppe i 17 grader i skuggan så det blir nog skönt.


Ha en fortsatt trevlig torsdag!!!



 /Julia 

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Ovido - Quiz & Flashcards