Hjulia, huller om buller

Alla inlägg den 21 april 2009

Av Julia - 21 april 2009 14:36

  


...jag trodde att jag hade kommit på en jättebra idé, att skriva bloggen i ett worksdokument först och sedan kopiera in texten här i bloggen eftersom den har försvunnit flera gånger ut i cyberrymnden när jag skulle spara inlägget...

Men, se DET gick inte.  


Internet Exploder slutade att fungera vid 4 "klistra in" försök.


Det övergår mitt förstånd varför.


Är det bloggagratis som stoppar funktionen tro. För att man inte ska plagiera nån annans text eller???

(Den funktionen ska dom i så fall dela med sig av till universität och högskolor där plagiering och fusk förekommer.)


Blogg är ju en sorts dagbok...

Vem vill kopiera en text och påstå att den är hans/hennes när den inte är det, fattar jag inte vitsen med. 

Ja, jag begriper inte varför det inte fungerar   Kanske är jag naiv och tror att sånt gör man inte, men jag är nästan färdig med bloggandet efter all strul.

Har tappat lite av blogg-lusten just nu iaf...


Nu har jag iaf klagat lite, om inte annat. Förhoppningsvis kommer jag att skratta åt saken imorrn.

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Skapa flashcards