Hjulia, huller om buller

Alla inlägg den 20 april 2009

Av Julia - 20 april 2009 15:02

...nu har det hänt igen.

Jag skriver min blogg. Trycker på "spara inlägget" och får upp en ERROR sida... provar att ta tillbaka sidan med bloggen... och visst får jag upp den, men själva bloggen är borta. Bra en gapande tom ruta där mitt inlägg fanns för bara ett ögonblick innan, jag blir sååå . Det har hänt mig flera gånger. SUCK...

Jag orkar inte skriva om allt igen, så jag får gnälla över den som försvann i cyberrymnden.


Mina gosbollar ligger i sängen och gör det som katter är så bra på    nämligen sooooover. Skulle ha god lust att göra dom sällskap.

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Ovido - Quiz & Flashcards