Hjulia, huller om buller

Alla inlägg den 2 april 2009

Av Julia - 2 april 2009 21:34

                              

... bloggar, men på en annan bloggsida. Hon är 24 år, en mogen, modig ung kvinna. Jag är mycket stolt över henne.

Det var först idag jag fick reda på ATT hon bloggade. Hon började den 11 november förra året och under den korta tiden (till idag) har hon skrivit drygt 300   och jag har läst dem alla. Tog mig hela dagen iofs, men det var definitivt inte bortkastad tid.


Hon är en skrivartalang. Det var en ren njutning att läsa...


Hennes bloggar berör och hon skriver om allt från sina två busiga    till USA´s nya President.

Hennes stora intresse är böcker. Gärna gamla klassiker, om djur och natur, biografier och mycket annat med undantag för s k "chicklitt" .

Nu när jag har läst hennes blogg, har jag fått veta massor om henne som hennes mamma inte har berättat, Jag tror inte ens att hon vet vissa saker om sin dotter om hon inte har läst bloggen själv.


Jag har iaf lovat mig själv att uppmuntra henne så mycket jag nånsin kan. Jag är övertygad om att hon skulle kunna leva på sin skrivförmåga.

Hennes språkbehandling är enastående. Hon är rolig med ett ovanligt stort ordförråd. Har en härlig självironi.


Hejja Tessan!!! Lycka till med skriveriet!   för förtroendet för att få komma med synpunker.


Önskar mina läsare en   /Julia

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Ovido - Quiz & Flashcards