Hjulia, huller om buller

Alla inlägg den 1 april 2009

Av Julia - 1 april 2009 06:00

 ... god natts sömn väcktes jag av intensiv fågelkvitter. Skönt att lyssna till fågelsången i halvdagern i sängen, men naturbehoven tvingade mig upp. Termometern visar +2,4 och det ljusnar allt mer.


Idag är det onsdag   . Jag gillar onsdagar, det är mitt i veckan och det känns att helgen närmar sig.

Jag har inga "måsten" annat än min vanliga träning och den går på rutin. En liten stund på morronen, så man blir av med morgonstelheten. En lite längre stund vid lunch och lejonparten på eftermiddan.

Det känns skönt att kunna röra på sig. Jag vet att det hjälper. Tränar upp min rörelseförmåga och jag är fast besluten att bli så rörlig som det över huvud taget är möjligt.


Nu är det dags för frukost. Ha en trevlig och förhoppningsvis solig 1:a april.


Hejdå för stunden iaf/ Julia

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Ovido - Quiz & Flashcards