Hjulia, huller om buller

Alla inlägg den 26 februari 2009

Av Julia - 26 februari 2009 14:47

... jag har träningsvärk. Det händer ofta efter skukgymnastens besök. Men det går över med mer träning, det är bara att ligga i.

Svårast är att ta i lagom, så man slipper att få träningsvärken.


Lagom till de svenska skidtjejerna tog en välförtjänt bronsmedalj tittade solen fram... Termometern visar +8,4 just nu. Snön minskar synligt på tomten... HÄRLIGT!!!

Smulan och Amanda njöt av solen på verandan en stund, jag satt i dörrn och mådde toppen. Må detta väder fortsätta så all snö försvinner snart.



Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Skapa flashcards